تحولات منطقه

مدیرکل امور سیاسی استانداری هرمزگان اعلام کرد: از سه روز گذشته تاکنون، ۱۴۱ نفر در استان هرمزگان برای حضور در انتخابات شورای اسلامی شهرها نام‌نویسی کرده‌اند. از این تعداد، ۱۳۰ نفر مرد و ۱۱ نفر زن هستند.

نام‌نویسی ۱۴۱ نفر در هرمزگان برای انتخابات شورای شهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حمید جهانگیری اظهار کرد: فرآیند نام‌نویسی به‌صورت غیرحضوری از طریق درگاه پنجره واحد وزارت کشور (keshvar.moi.ir) از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ نهار انجام می‌شود.

وی ادامه داد: شرایط کاندیداتوری شامل حداقل سن ۲۵ سال و مدرک تحصیلی فوق دیپلم در شهرهایی با جمعیت زیر ۲۰ هزار نفر و لیسانس در شهرهای با جمعیت بالای ۲۰ هزار نفر است.

جهانگیری تصریح کرد: داوطلبان در ۵۱ شهر استان هرمزگان برای ۲۶۳ کرسی شورای شهر رقابت می‌کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha